TjogotredjeMaj TvåtusenElva

Heeej :)

Då är det den 23 maj idag då 2011. Helt sjukt vad dagarna bara springer iväg. Känns som man inte får alls mycket gjort om dagarn. O när man väl får saker o ting gjorda så känns det som man har precis lika mycket kvar att göra som man hade innan man börjat.

Känns som det ända jag gjort är och pluggat:S ändå har jag enhel del kvar:/ O vet inte hur jag ska hinna klart, då allt helst ska vara inne idag. Aja det blir som det blir. 1 uppgift kvar i medicinsk grundkurs.
Sen har man lite i social omsorg med. 3 uppgifter men alla 3 är halvklara som tur är.


Kan inte sova, så passar på och skriver ett par rader i bloggen, eftersom jag inte ens är trött överhuvud taget:/

Saknar min pojke jätte mycket, verkligen hatar och vara ifrån honom, helt sjukt hur en person kan fönädra ens liv så mcycket, till nått bättre till och med. Känner mig mera motiverad till saker och ting:)
Och det känns riktigt bra, han har fått mig o våga ta tag i saker och ting, och stöttat mig sååå mycket.
Och bästa av allt är att han tar mig för den jag är, eller när man vaknar upp o han tittat på en tag o säger: vad söt/vacker du är när du sover. Det får mig alldeles varm inombords <3

Får se när man somnar i natt då, konstigt nog blir jag inte trött när inte pojken är här,
o sover jätte dåligt utan hoonm :(

Snart 1 månad mellan oss med, den bästa månaden i mitt liv som det känns just nu! Såå mycket skratt, så mycket lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0