Länge sen, mycket har hänt

Ser att det nästan är ett helt år sen man skrev ett blogginlägg här :S ....

Mycket har hänt, och mycket som har förändras med. Livet har gått upp o ner, ner o upp. men är väl det livet går ut på?, o det är väl så livet ska vara, eller?

Går kvar på skolan (tankerum) som nu komvux sorligt nog har tagit över, o känns som allt har blivit katastrof, o inget är som det ska vara, vissa lärare är riktigt bra, andra undrar man vad det är för fel på, efter man har gjort stora arbeten så åker man på komplettering på komplettering:S hmmm, medans med andra lärarna är det inga problem med alla enheter man lämna in. men ajja

Går min 2 termin nu, äntligen, snart är allt över! har även fått sommarjobb på St:persgatan 134 (granen) så ska vara där hela långa sommaren :) härligt, sen har man som det serut extrajobb på attendoo :) där man trivs som attans:)

Har sagt upp kontakten med vänner som jag anser aldirg varit någon bra vän/vänner på senare tid, så verkligen ha påverkat mig alldeles för mycket, o som fått mig och göra saker som jag i själva verket inte vill... Men nu är det slut på det! :) Jag lever mitt liv som en dans på rosor just nu!

Är slut mellan mig och killen jag hade sen en tid tillbaka, skööönt vill jag säga, då man va någon hemmafru eller nått, som jag kände, jag hamnade efter i skolan o hade inget liv, va bara klagomål på hur jag såg ut osv. Såå nä mådde inge vidare! Men känslor kan man aldrig rå för, önskar ibland att man kunde styra dom, men det är tyvär nog väligt svårt:/


Hittat en ny, eller jaaa ny o ny vettefan ;) mera säger jag inte;) eller skriver i nästa inlägg:)

Har hittat tillbaka till mitt gamla jag, o även till gamla som nya vänner:) Mycket roligt:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0