Betyder <3

Det finns några som betyder mer en andra! Dom man kan prata med om vad som, och som man kan lita på till 100%, som finns där hela tiden, som ställer upp!




Min underbara vän Emma:

Hon är min alldeles egna lilla pajas, en vän som alltid finns där, som man alltid kan prata med, om vad som, och även när som! Hon tar en stor plats hos mig. Och hon är en GULD värd vän i mina ögon! Även om du o jag inte varit så bra vänner det senaste året:(, men det har vi nog tagit ifatt för länge sen nu, eller hur snygging? :)

Älskar o vara med dig, vi har kul ihop, våra partaj, du vet emma reprisen haha ;) du vet vad jag pratar om!
Så du vet emma, så kommer jag alltid finnas för dig vad som än händer o vad det en gäller! jag finns om du vill prata, o jag har en axel du kan gråta över när som!





Till Fredrik <3

Yees, det är han som är hemlisen :) "min" underbara fredrik, han som får mig på fall, som får mitt hjärta att slå 1000 slag, han är den killen jag tycker som nått fruktansvärt mycket.
Du får mig att känna mig omtyckt, och du tar mig för den jag är och hur jag ser ut, du får mig alldeles varm inom mig, ditt leende får mig att smälta.
Och alla ord och sms jag får av dig får mig så svag och generad, jag blir helt stum!
Som jag sagt till dig, det finns så mycket jag vill skriva om dig o till dig, men jag vet inte vart jag ska börja någon stans! Det finns sååå mycket.


På nått sätt har han jämt funnits i mina tankar, och i mina drömmar i 1 års tid. Har ångrat varje sekund minut timme dag och månad, så som jag var mot dig, o så som jag betede mig på den tiden, men jag mådde helt enkelt inte bra! Jag trodde jag aldrig skulle få chansen att träffa dig igen, att prata med dig, eller att det skulle gå såhär långt som det gjort!

Jag hoppas på ett vi igen! O då lovar jag dig, ska ge allt, o jag kommer inte släppa taget om dig igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0