10 maj 2011

Heeej igen!

Inte sovit en blund i natt konstigt nog:S Inte en anning om varför, va så pigg så jag gick ut med athena 5 i sex imorse:S O Lyckades somna ett par timmar sen när jag kom in.

Idag har jag träffat min underbara, blev att äta buffe, mums. o ha det lite småmysigt.
Efter det bestämde vi oss att gå till resebyrån och kolla upp mera exakta priser över vad
våran resa kommer gå på till turkiet :) Längtar verkligen jätte massor :)
Så nästa månad om pengarna finns så blir det att boka en resa alltingen den 29 sep eller den
6 okt :)

Efter det åkte vi hem till honom, jag satt vid datorn o även prata enhel del med hans mor om allt o inget:)
Vat trevligt tyckte jag iallfall :)


Nää nu ska jag väl glutta tv eller nått:) o vänta o längta tills min underbara kommer hit o sover med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0