24 Maj 2010

Tjabbaa !

Det var ett himla bra tag sen man skrev här :O

Mycket har hänt för mycket, livet har verkligen gått upp och ner det senaste typ halvåret :/
Och det vill visst aldrig ge med sig heller :(

har praktik på borgmästargården sista dagen nästa onsdag med den 2 Juni. Tiden går snabbt :O
usch man blir nästan rädd, me är la det livet har att ge med :S


Idag har man inte gjort mycket praktik som vanligt 07.30-16.00 Blev hem sen ett tag satt vid datorn
och så blev man deppad och ledsen usch usch hatar det :( men livet ska väl aldrig få vara
som en dans på rosor...

Träffade Kim idag med i över 1 timme :) Kändes sååå skönt att få prata med någon, och kändes som jag
var mig själv på nått sätt som jag inte varit på länge

får inte glömma att min prinsessa har tagit sin 1årsspruta med:)


ska dra mih nu byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0