Städa/Träning

Hello
20 Jan 2010


God morgon god morgon :D Somnade skapligt igår kväll :D första natten jag sover på fler flera veckor :S Känner mig totalt stolt, hoppas det kan fortsätta såhär nu med.

Mamma ska iväg på "arbetsträning" vid halv 9, så då blir det nog att fortsätta att städa :D Och ta hand om mina älskade kissar, känns tomt i mitt rum utan Turbo i sängen :O Men han har äl fullt upp med att bli vän med morris och busa med honom hehe :D

Idag:

Det blir att dra ner till AF om jag inte skickar dit mamma förstård :P hmm det blir nog och göra det :D
Så blir det att träffa anna hoppas jag iallfall :) Hon ska med mig på träningen ikväll :)
Och så även Lager som vill se mig spela ska komma ner och glo ut mig:D

Nehäpp om man ska ta av avrunda för denna dag då

herrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0