Sjukan nytt år:D

Tjenare tjenare


Va alldeles för länge sen man skrev här, men har varit för mycket upp och ner i livet kan jag lova :( Usch fyyy och blää för detta allså. Men känns som allt är påväg uppåt igen  :)

Har la inte hänt så mycket på senare tid allså, har bara inte mått bra, livet har väl gått från skit bra stunder till stunder man bara vill glömma känns det som :7 Usch usch...

man kan hoppas att allt kommer att ordna sig.

Va på ultraljud den 30 Dec 2009 då, visade sig då att jag var i vecka 7+1 dag, kändes mysko när man låg där och fick reda på allt, allt såg jätte bra ut även med, och dom fick en jätte tydlig bild, men jag valde och inte sen den, hade väl brytit ihop då istället.

Kom tillbaka dagen där på den 31 dec 2009 och tog den 1 tabletten som stoppar upp fostrets utväckling :/
Bröt ihop natten till denna dagen :/ bara satt och tjöt visste inte vad jag ville eller nått:/ Men jag vet att det blev bäst såhär.

Så igår va emma med mig till Sjukan :) tack gumman :) Blev ju en hård natt dagen innan, men kul var det att träffa 2 av mna gammla klasspolare :) Och även några barndomsvänner mfl :) Blev gitarr spelning med mycket sång till :D Och mycket skratt såklart :D Trodde inte det skulle bli så lyckat allså :) och man blev ju sjäkvklart glad av bemötandet man fick av alla med, man kände ju sig saknad allså :)
Även fast man aldirg umgås :8 Lite synd allså.

Blev inga bilder sen kvällen :( jag och emma orkade inte köpa batterier:P men ska nog allt se till att fixa fram några ;)


Nää idag är man på toppen humör:D vetefan varför allså :D antagligen för jag och emma hade så kul igår i hallen hahaha :D usch för ig kärna o hålla på som du gjorde hahaha :d men jag klagar inte :D vi fick ju iallfall våran stora sallad haha :D värsta servicen med ;)




Nej nu ska jag dra skriva vidare med lilla Tommy från v-vik hehe :D


byeee:D


saknar diiig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0