Renovering av rummet

Tjaaaaa =)
25 Januari 2010

Då var klockan 06.00 då :) Vaknade för ett litet tag sen :) Så skönt att man kommer upp på morgonen utan att ställa klockan och verkligen få slita upp sig själv ut sängen :)
Känner mig hur pigg som helst osv:D Såååå skönt, får hoppas att det fortsätter såhär med....


Igår:

Var i bowlinghallen klockan 09.30 för att spela sin första match på över 1 år klockan 10.00. Hur det gick behöver vi inte ens nämna här haha :O Hade en sån otur och sån oflyt så det finns inte:s och samma sak med lena:S Vi träffa rätt och allt men fick aldrig strik vi fick sparra 4 serier:S va inge vidare kul allså haha:D

Efter det blev det hem och lägga sig ett litet tag. Bosse kom senare på dagen pratade om mitt rum, så blir att riva ner allt till grunden som det ser ut :S för tapeten har losnat hur mycket som helst under :S
Jävla stor tabbe och måla på tapet usch blir världens jävla jobb nu:S

Började iallfall igår att riva ner all färg:s har fan inte ens kommit halvvägs på en utav väggarna :S Hur jobbigt som helst, men har ju inget annat bättre för mig om dagarna så.


Idag:

Får se vad som händer idag, ska få ett samtal från sjukan iallfall angående min abort :S Men som tur var visar mitt gravtest Negativt. Eller tur o tur man saknar det man hade :( men det får bli senare :)
vill verkligen ha bäbis ju :(



Nää nu ska jag dra mig :p ska nog börja hålla på i rummet nu :) Måste hålla igång under dagen så man inte somnar och vänder tillbaka på dyngnet :D



Heeeej dåååå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0