Renovering av rummet pågår för fullt :D

Tjooooo =)
28 januari 2010


Som sagt var ett par dagar sen man skrev här :S Men har 'ven haft fullt upp som bara den, vänt på mitt dyngn, är riktigt stolt över mig själv att jag går upp automatiskt mellan 06-07.00 på morgonen varje dag:D
Men ska väl skriva ett par rader om vad som hänt dom senaste dagarna dag.

Måndag:

Jaa gick upp tidigt som vanligt då :) Började riva ner min tapet:) Hade en sån snäll redrik som kom och hjälpte mig faktiskt:D  Så började man även spackla lite smått med :

drog till Colorama och pratade om min tapet och såna saker. Så vi fick 3 altenativ. Så va ju ett lätt val, och ett val som både jag och fredrik prata om :) Så blev hem igen och riva ner tapeten som satt löst uppe vid taket, trodde det bara var bården under som hängde löst, men icke sa nicke, hela jävla tapeten under satt ju löst :O Så va bara att slita bort skiten :S

Tisdag:


Ringde och väckte Linus 07.50 stolt allså :D Så han kom hit till mig :D As länge sen han och jag träffades :( Så kom Mats hit som har hand om målning osv och kolladepå rummet skrev ut färg och spackel till mitt rum :)
Så blev att ringa Fredrik så han kom och hämtade oss så vi kom till färgaffären :D Så blev att hämta ut spackel iallfall :) SÅ blev det att börja bredspackla väggarna :) Från golv till tak stackars Linus haha :D

Onsdag:

Linus kom hit idag igen då :) Han hjälpte till med att spackla då :D Sen började vi även slipa massor i rummet :) Spackla på ställen det behövdes osv :) Åkte även till färgaffären hämtade ut mera spackel och en annan färg till mitt rum :) FÄRGEN ÄR HEMLIG :d sen efter det blev det hem och slipa igen och såna saker :D Najjs najjs :D

Idag:

Linus kom hit idag igen haha :D slipade resten av rummet och sedan har vi bara tagit det lungt :) Tingde om takfärg idag med och kollade om jag kunde få det:D hade turen med mig som fick det:D så imorn blir det att åka och hämta takfärg till mitt rum och börja måla taket först och främst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0