Klippt håret :D

Hello
22 Januari 2010


Idag har man inte gjort allså mycket :) Gick upp tidigt som vanligt :) gick ut med Athena och sedan la jag mig ett litet litet tag till. Va skönt kan jag lova :)

Sen kom mormor vid typ 11 kanske:P lämnade lite pengar till min klippning sedan en slipmaskin =)

Ringde även och kolla om jag kunde byta tid på min klipptid :P Men va fullbokat hela dagen :/ Men hon skulle ringa tillbaka till mig om någon lämnade återbud på en tid :) Och som tur var hade man tur idag :D Fick en klipptid vid 15.00 :) Så nu är håret fixat :D Nu är det bara att färga det :D längtar till pengarna kommer igång:D



Får se vad som händer ikväll :S verkar bli dött:S


Idag fyller Athena hela 1 år med :D grattis till henne :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0