Kastreringen gick bra =)

heeeej =)
19 Jan 2010

Gårdagen:

Blev man upphämtad av mormor typ vid 10.00 och drog till Vetrinären i stan då för att kastrera mina älskade kissemissar :D Allt gick bra iallfall :D
Förutom att innan man åkte så fick man inte in min älska katt i buren vid namnet Morris. Trodde katten skulle bli totalt ilsk på mig hehe:p
Och turbo va duktig som vanligt som gick in självmant i buren:D

Medans kissarna va hos vetrinären så drog jag och mormor till Hagby hon handlade lite jag gick in på Arken och kollade antidragsele till Athena, men som vanligt fanns det inga inne:s så blir väl o beställa ett snart.
Käkade lite på MC donalds sedan va det dax och hämta missarna och åka hem :)

Allt har gått kanonfint hela den dagen tillsammans med dom, dom har varit ihop hela tiden och inget bråkat än så länge :) SÅ himmla skönt, hoppas dom kan bli bra vänner dom där två :)




Idag:

Har inte sovit en blund i natt knappst allså :S För telefan skulle ringa och väcka mig 24/7 n'r man nästan hade somnat om igen :@ Så har varit vaken sen typ 2 i natt känns ju kul eller inte när man försökt vända tillbaka dyngnet.

Idag har man städat här i lägenheten överaskade mamma lite :) Hon blev jätte nöjd över köket :D Så glädjer mig att hon blev de :)

Idag med kissarna har det gått jätte bra:D Inget bräk än så länge heller :D Skönt det allså :)




Nää nu ska jag dra mig :D vet inte vad man ska hitta på :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0