Ikea

Tjenare :D
23 Januari 2010


Vaknade vid ca 09.30 strax innan det doc då :) Lager sov här i natt för han körde oss igår kväll, eller i natt snarare, sen skulle vi även iväg skapligt idag till Linköping och glo lite på Ikea :D
Somnade efter 2 sec i natt fan:P skit trött:P Och lager lär la ha varit chockad med tanke på mina sömnproblem den senate tiden, får hoppas att dom vänder nu allså. Än så länge har det gått helt okej och sova om nätterna:D

Ajja skit sak samma i det:D

Idag blev det Ikea även Net On Net en snabbit:D där blev det att kolla min systemkamera som inte ens fanns framme bara nerpackat:S så jävla ruttet och dåligt:S sämsta affären jag varit på :S kommer inte bara kartoner överallt haha :D
Efter det blev det att åka och käka på Burger King:P maten dög väl :) fick fel hanburgare och lager fick inget dipp haha smidigt:D
Sen blev det att dra vidare till Ikea :D Blev att kolla på den sängen jag vill ha och räknade ut vad den skulle gå på :D
blev inte alls lika dyrt som bosse räknade på :D

5000 kr ca skulle allt gå på :D as najjs:D så nu blir det att spara till den:D

blev även en sväng på Ikano huset med, men va inget och ha så vi drog hem :)

när man väl var hemma blev det tjafs som vanligt och blev anklagad till saker:@ så trött på det....



nu ska man dra byeeee:D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag tycker aldrig att man hittar något kul på IKEA nu för tiden.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-23 @ 19:33:13
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0