18 Januari 2010

Tjenare tjenare :)

Vet inte hur många gånger jag sagt det, men måste fan bättra min när det gäller mig bloggskrivande:p
Kanske dax att ha denna sida som sin start sida kanske ?:O Hmm värt och fundera på iallfall :)

På senare tid har det inte hänt så mycket, livt har gått mellan golv och tak kan jag lova. Mycket som hänt många tankar funderingar osv osv.
Året började ju som planerat och håller det än så länge :) Äter inte alls mycket mc Donalds längre eller Pizza. Pizza har jag inte alls ätit i år och mc Donalds bara 2 3 gånger :) stolt allså :)

Väntar på att få igång mina pengar med, så man kan börja träna eller nått liknade som man sagt så länge:) Alltingen blir det simning eller gym inte riktigt bestämt mig :O



Så har athena fått en ny kompis vid namnet poppe :) Leker skapligt bra tillsammans allså :) Så kul att en sån liten hund kan leka så bra med en stor hund och tvärt om :)
Senaste dagarna har doc athena varit sjukt dålig i magen :( Men får hoppas att det blir bättre snart :D
Annars blir det o prata med vetrinären. Har iallfall testat och tagit bort maten nu eller från igår.
Se om det funkar.. hoppas:D
sötvovvar


Idag:

Då blir det vetrinären med turbo och morris :) Dom båda ska kastreras så skönt allså :) Sen är det bara hoppas på att dom båda går ihop sen, men enligt fia hemmet och lite folk man pratat med så ska det nog inte vara några problem allså :D Så håller tumman för de:)
Sitter och väntar å mormor som kommer kl 10.00 sen åker vi la direktoch lämnar dom :)  Så får man hoppas att allt går bra :D


Sen blir det att träffa anna panna :D Blir att gå ut med vovvarna så dom får leka av sig i hundgåren :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0