vill inte:(

Heeeeej =)
8 Februari 2010

Då var klockan sådär 01.00 på natten eller vad det nu är hehe :)

Har precis bärt och släpat in dator i mitt rum, så den står i ett hörn på golvet i mitt rum:P och min säng står bara i rummet:P vet inte hur jag ska ha rummet nu när renoveringen är klar:O
Blev en massa strul med färgen, men blev rätt till slut iallfall :)
Nu är det strul med att sätta upp ardinfästena o shit :( ajja det fixar sig senare idag :D


Över 2 månader har gått sen du lämande oss och våran jord Rickard :/ Varför ställer jag som frågan varje dag till mig själv, varför varför varför varför ???? Men jag vet att du stötar mig, det märker jag rickard, du finns alltid vid min sida det känner jag av, känner vibbarna av dig. <3

Sitter här med mina tankar och funderingar för tillfället :(

Hatar den tjejen jag blivit på senare tid :(

SOm jag skrev till  tommy :

Jag pratar inte längre med mina närmsta och kära vänner osv, jag känner inga k'nslor, jag bryr mig inte om hur andra mår vad dom tycker och känner, jag kör mitt egna race och skiter i alla !
Ända ajg gjort på senare tid är att renovera mitt rum, tänkt mina dumma idiot tankar,
umgåtts med min vovve, sen vaje fredag o ibland lördag har man varit ute på krogen och supit :S

vad är det för liv man fått nu på senare tid? HATAR DET, vill inte falla tillbaka till den tjejen jag var 2007-2008 :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0