Till dig - till er

Till dig Tommy Johansson


Jag vet inte vart jag ska börja, vad jag ska skriva vet INGET. FÖRLÅT Tommy

Förlåt Tommy att jag bete mig som en stor J*vla idiot rent ut sagt, om jag ska var ärligt fullt ut.
Jag
hatar mig själv för detta, jag kan inte fatta det själv, och kommer aldrig kunna förlåta mig själv för att jag betet mig som jag gjort mot dig !

Du har funnit för mig 24/7 vad som än hände och vad det än handlade om så ställde du upp i ur och skur, du lyssnade på mig och fattade vad jag menade och hur jag mådde. Du kunde ge mig riktiga och normal svar och råd !

I dom lägena jag mådde dåligt när jag satt och grät och visade mina känslor över hur jag mådde framför dig i camen, fick mig mig genast glad med en gång, jag började skratta och le igen tack vare dig !

Men allt det dära kastade jag bort, jag glömde bort dig, jag suddade ut dig ur mitt liv, och sket totalt i allt.
Jag vet inte varför det hände, hur ajg än vrider vänder och tänker på det har jag inget bra svar till varför jag gjorde det.

Det kanske var för att du helt enkelt är för bra för att vara sann, och för bra för mig !? Eller jag vet inte.

Jag känner mig som ett svin imot dig, jag vet att du inte mått 100% bra heller :( Och känner mig till en stor skuld för det just nu ! Även om jag kanske inte borde det, så kan jag inte låta bli det !

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG ? Vad fan tänker jag med, vad håller jag på med, vad styr jag med?
VEM FAN ÄR JAG, VAD ÄR JAG FÖR MÄNNISKA?

FÖRLÅT TOMMY ! FAAAAN :(





TILL ER ALLA ANDRA !

Som jag redan skrivit, jag vet inte vad jag syslar eller håller på med längre, jag känner inte igen mig själv :( Hatar den jag har blivit, jag har nog inte kontakt med någon längre och jag vet heller inte varför:(
Vet heller inte vad jag ska skriva till er heller, kanske lika gärna bra och vara tyst?
Ni kanske redan glömt bort mig?
Eftersom ni heller inte hör av er, eller ens engagerar er om hur jag mår hur jag har det osv?


SORRY IALLFALL !

Kommentarer
Postat av: udontknowme

Men vafan, är det meningen att allmännheten ska veta det där? Iof äre väll inte så många som läser dig blogg, men ändå. Du borde skriva det där till de personerna det rör sig om istället. För att söka uppmärksamhet såhär är faktiskt inge vidare stumpan ^^

2010-02-13 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0