Stan med mormor

Tjenare !


Då var man hemma efter en heldag på stan med mormor :)


Gick upp halv 9 imorse fixade mig käkade lite frukost gick ut med athena och lite :)
Mormor kom vid halv 10 typ och hämtade mig, och älskling gick till jobbet då :)

Klockan 10.00 blev det masage för mig, hur sköööönt som helst! Men hon tyckte jag skulle uppsöka läkare och kolla upp min rygg och allt, o helst rönka den och se om det är nått fel sen efter olyckan, var grymt stel i hela nacken och axlarna :(

Senare blev det att springa runt på stan med mormor. Blev även att inhandla:

1 par nya vita jeans byxor
1 nytt linne
5 par strumpor
5 par örhängen
o sen även 2 biljetter till mig och mormor till Greace konsären i oktober :D



Så just nu sitter man här, ska nog fixa iordning lite i rummet ! Kan behövas som vanligt :S



Sen tycker om jag min kära pojke mest av allt ! <3
Är glad att jag hittade dig, och även att vi kom så långt som vi ALDRIG trodde !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0