Skolan har nu börjat

Tjenamooors
19 augusti 2010


Började skolan i Tisdags då, klockan 10.00 allt gick jätte bra :) Skönt att komma igång med något igen, efter att bara gått hemma i 1-2månader tid, men o andra sidan har det med varit väldigt skööönt :)


Senaste dagarna i skolan har det bara varit slappt i skolan, bara hört när lärarna babblar för fullt om hur skolan är dittan och dattan :P


Älsklingen kom till mig igår med, med sin supersnygga "nya" bil :) Själv var man så irriterad på det mesta, men gick över efter ett tag :) Blev att åka en sväng, blev maxi och lite, käkade även :) 
Och så blev det att bowla på Eurobowl med, KATASTROF:o usch vad man gått ner sig på denna korta tid :O
Men och andra sidan har jag aldrig kunna spela på Eurobowls banor:S Aja

Sen åkte vi hem hit glodde på film och somnade :)


Och idag körde han mig till plugget:) Slutade 12, då kom han och hämtade mig vi åkte ner till SLS (saltängens larm och sterio) Och sen även til BLIB (Bra ljud i bil)

O sedan körde han mig tillbaka till skolan för man hade ett möte som varade i 5 hela minuter OJOJOJ :O
O nu sitter man har bara o längtar efter att bästa ska sluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0