Lååång väg att gå

Tjena!

Jahopp då får man ta och skriva om sitt långa blogginlägg man skrivit :S
Tv:n cp ihop totalt :S så fick starta om allt, och hann inte spara det jag hann skriva på bloggen men men...

Igår

Igår sov man verkligen bort hela dagen, vaknade runt 11 tiden, somnade om runt 12 tiden igen, sov ända fram till 18.00, men skönt var det kan jag looova.
Blev att laga mat efter man vaknade till mig och sötnosen :) Blev bara makaroner och köttbullar, lätt mat men väldigt god därefter :)
Efter maten gick vi ut en sväng med Athena, efter det blev det att ta bussen hem till honom och fixa lite grejer,
köpte även lite gott till kvällen:)
När vi var klara med det valde vi att dra hem till mig igen. Blev att gå in till stan eftersom det bara tar ca 10 min in dit, när vi väl var inne i stan missade vi bussen upp till Vilbergen.
Så blev att gå upp dit :O
Var en bra bit att gå från lindö vägen till Vilbergen, men var även skönt att röra lite på sig:)

När vi kom hem blev det att kolla Hem till Midgård :)
O så passade man ju på o slå vad om at tjag orkade gå upp tidigt dagen där på :)



Idag är det Tisdag dagen började med att man vaknade klockan 06.00 som lovat! Käkade frukost med sötnosen, tog på kopplet på Athena och hängde med älsklingen till jobbet :)
När vi väl nästan är framme ser vi att han inte börjar förän om 25 min, så blev att gå ett längre varv med Athena :) Skönt för henne iallfall :) Sen blev det att traska hem :)

Just nu sitter jag här vid dumburken, kollar även på min sötnos till kisse som sitter och hänger ut från fönstret :D Han är så duktig som inte hoppar ut :) Han har nog suttit där ca 40 min nu haha :P Tror han gillar de :)



Nej nu är det bäst jag sparar detta inlägg innan allt cpar ihop sig igen haha


byeeee =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0