Helgen

Heeeej igen ! :)


Fredag :

Sötnosen sov hos mig, eftersom han och jag skulle åka och skrota hans "pärla" till bil på morgonen :) Sen blev det att gå ända ifrån skroten till stan, upp till hans fars jobb låna hans bil och åka till IKEA/IKANO i Linköping, blev för mig att inhandla ett dubbeltäcke till min säng lite doftljus kalender mascara och lite smått och gott :)
Blev även att käka på Burger King....

På kvällen sen blev det att festa lite (doc nykter för min del) är rätt trött på att dricka. Men blev iallfall en sväng till rickard och alla, var ritkgit trevligt :)
Sen beslutade jag mig att Matte kunde köra mig till Kim så man fick sova där :)

Lördag:

Blev bara en luuungn dag med Film typ hela dagen, blev att käka chips, senare på kvällen blev det pizza film.
Och även bada med tända ljus, grymt mysigt :)


Idag:


Hmmm jaa du idag vet jag inte vad som händer, eller kommer hända. Eller joo, kanske är en bra ide att bädda sängen och fixa till lite här på rummet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0