Allt gick bra

Heeeej :)
6 augusti 2010


Igår:

Blev det att gå den långa biten till Oxelbergen tillsammans med Athena och Älsklingen :)
Tog vägen igenom stan, och var massor av folk med, trodde det aldrig skulle gå och gå med Athena mitt inne i stan då jag inte haft henne där sen hon var en liten valp. Men blev att köpa med sig MC donalds påvägen hem :)

Senare på kvällen blev det att hyra en film, och även käka maten :) Var riktigt mys :)
Och var kul och se att Athena trivdes så pass bra som hon gjorde hos Kim med :)


Idag:

Blev att se Mannen som kan tala med hästar eller vad ny filmen heter :) Grymt bra, handlar om en tjej och hennes kompis som hamnade i en ridolycka, hennes bästa kompis dör, och en a dom överlevde. Sjukt bra men sorlig.

Efter filmen kom Bosse och mamma och hämtade mig Kim och Athena :) Blev att åka hem och lämna av Athena.
Sen åkte jag och älsklingen till Hageby Centrum och gick runt kollade lite där, och tog även en fika med :)
Efter det blev det även stan, bokade en tid för klippning, har en sån snäll pojke som betalar den så länge:)
TACK älskling :)
Sen gick vi bara runt på stan, sötnosen passade på och brände bort pengar som vanligt:P Men va ju behövliga sakersom tur var :)


Neeej nu ska jag nog ta och gå ut med min älskade hund :)

Sen hoppas på att min gulliplutt kommer snart:)


Blir nog att ta ett bad med tända ljus med honom idag :) Passa på och mysa till det när mamma och bosse är iväg och tältar igen :)


Tycker om dig Kim <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0