Vikke,Jalco och jenny idag :)

Tisdag den 9 September 2009


Blev igen skola för mig idag då, har mera eller mindre haft migrän i natt, har inte en anning om varför. Haft mycket ont i skallen på senare tid. Men antagligen för jag äter och dricker dåligt...

Idag har man annars träffat Vikke då, blev att han kom upp till mig hämtade mig hos mamma, sedan blev det ner till stan med honom hämtade upp Jenny vid Konstmuseeumet sedan bar det av till Mc Donlas vid Stockholmsrondellen MUMS :) Och det bjöd vikke mig på :) TACK :) Så kom så kalrt Jalco dig, trevligt trevligt :)

Måste säga en grej med :) GRATTIS JALCO TILL ATT DU FÅTT TILLBAKA KÖRKORTET =)  hUR LÄNGE AHDE DU TÄNKT OCH FÅ BEHÅLLA DET DENNA GÅNG DÅ :D

AJja efter vi käkat blev det att åka runt lite med Vikke och prata, sedan blev det hem itll mamma tillsammans med Jenny och gick ut med Athena ett tag :)

Blir kanske Speedway ikväll tillsammans med jenny ? =) Kul kul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0