tråkiga/roliga saker som hänt

Tjaa på er alla :)



Är ett bra tag sedan man skrev här ser jag :O   Men har hänt en hel del på senare tid:/
Både tråkiga och roliga saker allså, men sånt är ju livet, inget man kan göra åt direkt:(

Men men ska la ta o skriva lite nu då :)


Har iallfall börjat skolan nu, på De Geer som jag gick på förut, går nu 2 året då, eftersom jag hoppade i mitten av 2an förra året, men det går skit bra nu i skolan, och sköter mig och ligger bra till nu iallfall :) så det känns himla skönt allså =) Och så har man la lyckats komma in lite i klassen med... Den är iallfall rätt vettig :)




Har även blivt väldigt mycket drickade och krogen på senare tid, men varit himla kul det:) träffat massa gamla goda vänner sen förr i tiden :) även blivit sams med gamla folk :) Så känns skönt det.... Jenny har även övertalat mig till att prova på att partaja på otten hehe:P som man varit anti mot innan :) men var helt okej




Efter många års tjat så har man tagit sig mot att pierca tungan med (A) så är jävligt glad över det :) Lite sotlt måste man ju va:P hehe :D




Sen nu till det tråkiga då :/


Har ju tagit slut mellan mig och linus nu :( efter över 1 år och 2-3 månader :/ Så det svider ju som fasen allså...
Blev bara för mycket på sista tiden, så va la lika bra, eller det var bra för oss båda iallfall... Och vi beöhver detta. Behöver tid att tänka och vara för oss själva ett tag umgås med våra vänner osv...

Men som tur är, är vi nu skit bra vänner, sen har vi sagt att vi får se med tiden, för vi båda vill ju ha ett förhållande igen och så. Vi saknar ju allt och varandra så klart. =(



Sen har man så klart träffat sin bästis ante, som har stöttat än i alla lägen. världens bästa ante allså :D
Så har han lärt mig köra bil med:D och haft riktigt kul ihop:D <3 du är verkligen bäst:D


Längtar till fredag <3




flumm flumm:D me and ante <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0