Träffa bästis idag <3

Torsdag den 10 September 2009


jahopp då var det Torsdag idag då :O Hmm vad har man gjort för skojsigt idag då? :O

För det första kom jag verkligen inte upp till skolan, var helst fastklistdrad ärligt talat i sängen, helt sjukt, och va nästan vidigt att man verkligen inte kom upp över huvud taget:s men men hehe...

Kom upp sen vid än sådär 11 tiden typ:p satte mig vid datorn ett tag :) Pratade med Linus <3 Sedan fick man sms från bästisen Ante, så han kom hit, så vi låg typ bara i sängen och pratade en massa skit, hur vi har haft det och en massa sånt prat:) så satt han lite vid datorn osv osv :)

Sedan kom Jenny när han skulle åka, så blev ner till stan, när man väl sitter på bussen, får man ett sms från Ante, jag tänker: hmm konstigt att man får sms från han nu. där det stod: jag har åkt omkull med hojjen, fick världens panik och bara skrek rakt ut i bussen och blev helt skakis. men sån tur sp klarade du dig :)

Annars har man inte gjort så mycket mera, suttit här vid datorn lite och så :D

Nej nu orkar vi skriva mera :d byeee:d

Linus<3
Ante<3
Jenny<3
Ni finns i mitt hjärta <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0