Plugga och så idag =)

Tosdag den 17 September 2009


Då är klockan nu sådär än 20.15 då, är redan helst slut allså, är skit seg i kroppen och känner mig lite småtrött, men ändå vill jag hitta på nått :O =)

Idag blev det att dra iväg till skolan då, började ju vid typ 10.00 idag, sköönt som fasen allså. Hade typ ett test idag i skolan med, gick riktigt bra som det kändes som allså =) Allt känns så bra just nu allså :D Känner mig lycklig, men ledsen på nått sätt men men hehe:P

Efter skolan blev det att ladda p åett busskort så man kom hem, när man kom hem blev det att gå ut med lilla älsklnigs vovven tillsammans med jenny, och så fixade även jag och jenny naglarna:P blev fransk manekyr (Y) blev inte så bra men kan ju inte alltid bli bra allså.

Annars har man bara tagit det lungt idag, kollat lite på läxan och såna saker. Kan inte göra så mycket mera nu med den, för bläcket i min skrivare är slut :(

Ajja ska la dr amig nu:O byee:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0