Plugga o grejer

Onsdag den 23 Septemper 2009

Då var det onsdag ännu en ny dag då. Ska väl skriva lite om vad som hänt då

Måndag:
Blev att man gick upp kl 07.00 då rå. gick ut med hunden och blrjade må dåligt. Så tänkte jag smart nog men ställer om klockan och går till skolan till 10.00 typ då, men nej då ringde inte klockan istället:@ Så blev det ett jävla liv på skolan osv:s kul eller inte. Så blev ju ingen skola, blev en lungn dag bara..

Igår:
Då blev det skolan då, hade storköket hela dagen, var helt okej och dagen gick ju rätt så fort med så skönt det, fick även lite uppgifter jag ska göra som jag ligger efter i. Men va inte så farligt mycket iallfall :)
Efter skolan kom Linus hit vi bara babblade på spelade spel sedangick vi ner och köpte oss en pizza som vi svullade upp :D MUMMS:D

Idag:

Jahopp idag har det bara varit skola då :) har vairt helt okej lite halvsegt men men :/
Känner mig lite stolt över mig själv att man fick VG i ett typ prov vi gjorde i skolan förra veckan i hygien :) Så känns riktigt skönt allså:D
Blir en lungn dag idag iallfall. Blir att spela mysa med mina älskade djur och sedan plugga plugga plugga:O

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0