Otten/kollat lägenhet osv

Måndag den 28 September 2009

Aj aj aj ser att det är ett bra tag sen man skev här :O Känns som det tpy bara är 2 dagar sedan ju :P Men är ju nästan 1 vecka sen :O Men men ska la skriva lite vad som hänt då :)


Torsdag den 24:

Då blev det skolan precis som vanligt då :) Efter skolan blev det at tman åkte och mötte upp linus på resecentrum här i stan :d Sen blev det ut till maxi :D  Blev att kolla en soffa där ute på Mio som jag hade fastnat för:D
Sååå himla fiiin allså vill ha den :D   o Linus gillar de så klart med :D Så blir att spara ihop till den. hoppas den finns kvar bara :o o den är nersänkt i pris med:@ :O Och så sov linus hos mig med :)

ÄLSKA <3

Fredag den 25:
Hade frilufsdag idag rå :O Skulle varit där 09.45 men mamma va så smart och kom in o väckte mig och linus typ vid den tiden, så blev ingen dag i skogen för mig hehe :p men men, så jag och Linus fick ett varv med Athena istället :D
Efter det blev det blev det Linköping och kolla på nya lägenheten:D
Åhh fy faan vilken drömlägenhet allså för perfekt:D Lite fix med den men vad fan lätt värt det allså:D
en 2a på 71 kvadrat är torktummlare tvättmaskin klinkergolv uteplats och gud vet vad:d

Senare på kvällen blev det otten :) Var trevligt och träffa allt folk som vanligt:D Men natten slutade med Akuten för mig :( Ante fick köra mig upp, tack du är bäst, tack jenny för ditt stöd !
otten


Lördag:
Det blev en lungn dag för mig i sängen typ med världens värk allså :8 usch fy faan :(

Söndag:
Bara legat och tagit det lungt med Linus :) blev även djuraffären köpte nytt koppel till lilla bushunden athena :p :D som vekrar funka kanon bra allså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0