Linköping idag

Tisdag den 15 September 2009


Då är klockan 22.40 nu då, och har precis satt mig vid datorn och varvat ner lite efter dagen =)

Jahopp dagen började men att jag har mått skit typ hela dagen, mått illa hela dagen inget vanligt illamående heller:S Men men sånt som märks om det går över eller inte hehe.

Annars idag så har man åkt iväg till Linköping och träffat Linus, så blev att vi gick upp tills hans mammas föråd och plockade ut lite saker som var mina hehe. Så blev ju lite grann som sagt =) Men skönt att ha saker och ting här hemma allså.
Efter vi gjort det blev det att åka till Norrköping, när vi väl kom hem till min mamma så blev det att äta lite mat MUMS var skit hungrig hehe sen blev det film typ hela dagen/kvällen.

Och nu har vi iallfall alla kommit överns om att jag ska få skaffa egen lägenhet:D Så jävla skööönt:D längtar massor allså :D även om det komemr kännas ensamt med eget, men känns bättre allså :O


Sen har man vairt duktig och satt ut annons på alla mina burar :D Och redan några styckan som är intresserade av dom :D hihi skit bra ju:D


Bara och säga till om någon är intresserad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0