Känns som allt är på rätt väg igen =)

Den 16 September 2009

Jahopp då var klockan typ 23.40 då. Hade då skrivit ett blogginlägg för ca 1 timme sen då. Men ser att det inte ville uppdatera på min blogg sida, så nu får man sätta sig ner igen och skriva om det ajja:S

Hopp för 1 timme sen fick man äntligen sätta sig ner och ta det lungt för kvällen. har varit full rulle hela dagen lång allså. Känner mig faktiskt lite duktig med allså:) SOm ändå fixat till en del grejer och sånna saker.
Känns som man är på rätt väg nu, att allt börjar gå frammåt och å bra igen :d Hoppas det fortsätter såhär allså :D


Men iallfall, dagen började med att: Man gick upp strax inann 08.00 då. Känner mig lite *stolt* att jag kom upp då allså =) Blev att gå in och tvätta håret och lite sånna saker, tog det lungt hela morgonen, var väldigt skönt allså. Sedan blev det att man började skolan 09.55. Gick dit och kom i tid med skönt skönt:D
När man väl var där fick man red apå att det var prov :O Gjorde provet så gott jag kunde så får vi väl la se. men tror jag ska göra omprov om 2 veckor istället =) (Y)

Sedan blev det att prata med min mentor Janne och min skola och så. Om att jag ska fortsätta och såna saker, sen har man även varit och fixat kock kläder som man inte haft några:S men men.

Sen belv det andra lektioner med, blev förvånad över att jag inte ligger efter i nått ämne än så länge allså :O Men tanke på att jag varit borta i 2 veckor med. Var bara 1 uppgift jag jag ligger efter i. men den är lätt att göra så den gör man ju på ett kick allså :D....


När skolan väl var slut kom bäsist Ante och hämtade mig från skolan:D Blev att prata och glo på tv med honom blev : Dom tre vännerna och Jerry hahah:D klockrent ju:D

Efter det kom då lilla Linus hit då :D Kollade först på film för va tvungen o ta det lungt ett tag, sen slocknade både jag och linus haha:D vaknade till slut och kollade igenom min läxa lite:D hur lätt som helst allså =)



Sen måste jag ju säga: Ni måste fan lyssna på denna låt

Vilda Hundar - Ett brev i blod



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0