Helgen

Söndag den 20 September 2009


Jahopp då sitter man här i sin ensamhet igen på sitt rum hos mamma :P Klockan är just nu 21.30 då =)

Fredag:
Då blev det skola då, en lektion hade man då, självklart ska det vara den jätte roliga lektionen Svenska B :s Känns så nödigt o ha den lektionen allså:S hålla vi bor i sverige lixom haha ajja men men :P
Efter skolan blev det att möta upp Jenny och Mija var med då. Så fick man lite pengar av henne som hon va skyldig mig och lite så :)
Senare blev det att man gick och handlade med mamma då :) Kände mig duktig att jag hjälpte till :) passade på at köpa med mig tacos hem:) MUMMMS:D
Linus kom senare på dagen då, blev stan en snabbsväng och köpte mig en ny tungpericing:D najjs najjs:D
Känns skönt att man bytt den nu allså.
Min favvo Ante kom och hälsade på med, eftersom jag skulle ge honom lite pengar osv. Sedan blev det film hela kvällen lång med tacos till mat MUMS:D

Lördag:
När vi väl vaknade blev et ju att gå ut med vovven Athena, efter det blev det djuraffären för att köpa mat till ödlorna :) Åhh gud så söt hund man fick synd på där inne på djuraffären jag och linus blev verkligen förälskad i vovven :O :D Blev att man brände ut en masa filmer från datorn med:D

Söndag:
Hämtade min älskade kissemisse hos Nanna då :) När man väl kom dit fick man se henens öre:( att skabbet hade kommit tillbaka och blivit värre buhh:( HATAR det så är dö orolig över honom ju :( Men som tur var hade vi 2 behandlingar för skabb kvar hemma så får hoppas att lilla turbo blir frisk snart:D


Just nu sitter man här då. har vekrligen skit tråkigt och finns verkligen ingenting att göra heller, men ska la dra mig nu ett tag sitta o spela eller nått:s
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0