Gud vad gott med Jenny

Onsdag den 9 September 2009


Idag har man inte gjort ett skit typ ärligt talat... Har varit totalt slutkörd i hela kroppen och varit så himla trött, har väl mera eller mindre sovit hela dagen :O Men han varit riktigt skönt det med alltå :)

Annars idag har bara bara sovit tagit det lungt lite dator och lite tv har det blivit. Träffa Jenny ett tag nu på kvällen gick runt där vi bodde ett varv sedan fick vi för oss att åka och käka pizza, så blev stan och pizzerian Gud Vad Gott :D Var ritkigt mummisigt allså =)

Imorn får man byta piercing stav i tungan med :D SÅ skönt, inte för jag anser att jag behöver det då, för staven är inte så lång för mig...


Men nu har jag inte tid och skriva här längre, ska plugga lite på ett test vi ska ha imorn i sammhällen om brott och straff hehe:P

Byee puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0