Bio med Jenny,Jonne & Linus =)

Jahopp då var det ännu en ny dag då...

Får se vad som händer idag, blev ingen skolan för mig idag, har haft världens huvudvärk typ hela natten, och just nu sitter man och knappst kan andas :/ buhh men men, får hoppas att det går över snart =)


Jahopp hmm vad fasen ska man skriva om  då hmm :P


Torsdags:
Linus kom hit i torsdags meningen var ju att han skulle åkt hem på torsdagkvällen då, men så blev det inte, blev att han sov kvar till fredagen. Hmm torr inte vi gjorde så ycket i torsdags eller fredags, någon utav dagarna åkte vi till Finspång och lämnade nycklen till våran gamla lägenhet, kändes ju riktigt mysko, men sånt är livet hehe..
Sen kom man ju på efter ett tag att min pappas hemmanyckel satt på den knippan o såg lika dan ut som den nycklen vi hade till sopprummet hha:P så man måste tillbaka dit någon dag och fixa pappas nyckel :)

Och så fick man ju ett MMS av bästa Ante med (han är i bulgarien typ)





Fredag:
Då blev det att han åkte hem till Linköping fixade lite grejer, sedan kom han tillbaka till Norrköping igen.
Blev Bio senare på kvällen tillsammans med: Jenny Jonne Linus & Jag då =) Blev att se sommaren med göran:) När vi väl stod där i kön och väntade p åatt komma in fick man syn på sina släktingar, Caroline och Daniel, va riktigt kul att träffa på er allså. Senare efter bion blev det hemfärd då, vi gick faktsikt hela vägen hem haha:D Duktiga vi var allså  =)

Jag & Linus





Lördag:
Mamma åkte iväg till Bosse i Hageby då =) Så jag och Linus städade hela mammas lägenhet :D Fy fasen blev riktigt fiiint allså, trodde inte hon skulle märka nått när hon/dom kom hem hit. Men det gjorde dom. DOm blev så glada så. SÅ va kuul och se det :) Sedan blev det film hela långa kvällen.


Söndag:
Vi behandlade vår lilla Turbo (katten) idag mot skabb :) Han var så duktig så, så nu får vi hoppas att det går över allt skit =)
Sen åkte Linus hem idag med, fasen blev tomt som faaan allså :(


Måndag:
Jag och jenny var ute och gick i över 1 timme tillsammans med världes bästs Vovve nämligen min stolthet Athena <3 =) Så blev att gå runt i Vilbergen Ektorp och så :D Fasen vad duktiga vi var Jenny =)
Senare på kvällen blev det hem till Danne i ektorp tillsammans med Jenny sen var även Dannes polare där med sin lilla Rex som är en Pittbull, så athena och rex fick leka av sig :)


Athena och Jenny Min stolthet <3 <3


Kommentarer
Postat av: Tobbe011

athena finaste hunden:D

2009-09-12 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0