Bilträff =)

Måndag den 14 September 2009


Det var ett par dagar sedan man skrev här ser jag nu. Men här kommer lite om vad som hänt dom här dagarna då =)

Fredag:

Dagen började med att man drog till Tranås utav alla ställena haha, dagens skämt typ att man sätter sig på ett tåg i nästan 1 timme och 30 min dit alls =) Men blev att möta upp Linus i Linköping sen blev det att åka dit till hans gamla polare :) Så blev väl la rätt så trevligt, även fast man inte va på bästa humöret hehe.

Efter det blev det hem till Norrköping igen =) Blev att träffa Jenny Benny som vanligt:d Blev att ta det lungt och ta på sig ansiktsmask och göra sig fiin i ansiktet för en gångs skull, behövdes kan jag ju lova :)
Senare på kvällen blev det självklart Otten då :) party nyktra bara haha :d fasen vad dutkgia vi var jenny benny:D eller försäg blev ju 1 cider;9 men räknas inte hehe (A)
haha snygg man är inte då :p
yes så snygga vi äär:D vi



Lördag:

Dagen började väl la med att man drog bort till Hageby med min lilla ögonsten :) Blev att Nanna fick vara hundvakt under natten :) TACK <3 :)
Sedan blev det hemfärd till Vilbergen, blev att vänta på Ante på våran dricka MUMS:D
Sedan blev det hem och dricka en massa, uch allt abra slog slint i skallen :/ drack för fort och för tidigt, så min kväl lblev la inte så lyckad däckade väl la hemma tpy vid än halv 8 haha :D Men sen var man på fötterna igen vid en sådär halv 11 tiden :) Så blev bilträffen senare på kvällen tillsammans med Jenny och thomas tror jag han hette? :O Blev att träffa Figge feggä och alla dom där filurerna.
Och så fick man åka med Vikke hela kväll, så snäll du är hehe :)



Söndag:

Idag har jag bara tagit det lungt, har sovit skit i natt allså :8 vakant exakt hela tiden typ varje halvtimme:S
Men Linus kom hit ett tag idag iallfall, vi åkte bort till Nanna och hämtade våran lilla Ögonsten athena:D Har sakant henne massor ju :( Sedan blev det att glo på film och bara ta det lungt käka mat och så :D hehe

Men nu orkar man inte skriva mera här:P så nu avrundar jag och säger HEEJDÅÅÅ:D

Måndag:


Idag blir det iallfall möte i skolan, sen har man la inget mera planerat typ :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0