Handlat julklappar osv

Tjenare :)


Va ett tag sen man skrev här som vanligt :S Men känns som man aldrig har tid eller lust och skriva här. Men men...


Idag har man inte gjort så myckt egentligen, har sovit så mycket som möjligt eftersom jag inte är helt frisk än, men känner ändå att jag inte kan sitta hemma hela tiden bara för en förkyldning typ, får hoppas bara att den inte håller i sig i 5 månader som den gjorde förra året:S

Senare idag kom älsklingen hit, blev rätt sent han kom hit men han va och kolla nytt dageis med lillgrabben :) Så hoppas det gick bra :)

Mötte upp linus vid rese sedan åkte vi och åt lite mat och vidare sen till Bauhouse och köpte hundmat till Athena :) Hade ju en rabattgrej där på endjuraffär så fick ge 200 kr för 15 KG säck så väldigt billigt :)
Sen blev det hem med den.
Efter det blev det att åka ut till Media Markt och kolla lite billjud och så som vi ska ha i bilen sen hihi :D Längtar massor :D:D:D:D:D Och även köpte vi en julklapp till Robin, blev maxi efter det och kolla lite och blev utligare en julklapp till robin :) Så känns skönt att vi handlat lite iallfall! Även om det känns surt att linus får betala allt för man inte får pengar förän om 3 månader typ :(

Sen även nu såg jag på mitt konto att CSN har inte tagit bort mitt studiebidrag för mig:S idioter allså att dom inte kan göra det i tid :S Sådom pengarna får man inte röra heller:S känns slite surt och ha 1050 kr på kontot o inget få göra med dom pengarna....

Nej nu ska jag och pojken hoppa in i ett varmt bad och ha lite mysigt efter en heldag med att springa runt hehe :D


byeeee:d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0