Kom hem snälla älskliing:(

Tjenare mitten bena !

Har inte haft någon större lust att skriva här på sista tiden då... Men vi har iallfall flyttat nu och typ allt är uppackat iallfall
så känns ju skönt det iallfall =)
O valpen växer så det knakar om det med, och kaxi som fasen har hon blivit med haha :P rätt kul och se allså...

Hmm har varit på ett skolmöte med iallfall, mormor hängde med mig dit:S Så blir att jag får börja på praktik :S Imorn börjar jag från 08.00-15.00 :S hur fansen ska man orka med dom dagarna nu :O ajja fixar väl sig....


Är totalt deppad med =( Utan älsklingen i snart 3 nätter känns fan flrjävligt:( Jävla idiot som satte dit honom för detta, jag svärdu kommer få igen kan jag lova !!! Jag vill att du kommer hem NUUU... saknar dig verkligen, kan inte äta utan dig mår inte bra utan dig, jag spyr utan dig :( Inget funkar inte utan dig...
Inser nu efter allt som hänt att jag verkligen älskar dig över allt annat, och jag kommer aldrig lämna dig! Vill att du ska komma hem nu och bara lägga dig brevid mig och hålla om mig som vanligt =)! Saknar det.....
Hatar den personen som tog dig dit där du sitter nu1 jävla vider jävla äckel !!!!

Hopp närpolisen från LInköping förhörde mig idag med... kul kul eller inte:S började gråta och grejer :S jobbigt som FAAAN:( Men blev riktigt glad att dom kunde hälsa till Linus att jag saknar o tänker på honom...
O att jag vill att allt ska bli bra ! Finns fan vettiga snutar:S kors i taket bara...
Alla andra man pratat meddom senaste dagarna har varity så jävla dryga o dumma i huvudet..
O jag har bara gapat tillbaka hahaha...

O kul imorn blir det praktik med:S hur fan ska jag okra komma upp? hur fan kommer det gå efter detta som händer nu:S

JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE SAMBO <3 DU & JAG MOT VÄRLDEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0