Älsklingen är hemma:D

Tjenare !!!

Idag:

Idag har man inte gjort alls mycket, vaknade upp tillsammans med älsklingen brevid mig då =) drog sedan ner till centrum handlade man och sånna saker, drog hem och gjorde tacogratäng, och älsklingen var duktig och fixa upp fläkten i vardagsrummet :) så duktig så :)
Så just nu sitter man då och väntar på favvo tjejen Jenny rå :) Och så klart robin, o troligen kommer Kalle med =)
jenny rå

Igår
Sov hos mamma tills igår då, vaknade uoo åkte till Linköping träffade svärmor och lilla favoritbusungen robin då :) Gick runt på Ikea och sedan drog vi hem till norrköping till min mamma :S Packade med mig en massa saker och sedan tog med mig dom hit till Fispång=) Sen beställde vi nya ringar får vi inte glömma;)
Älsklingens son robin

Onsadag:

Sov med älsklingen som jag inte hade gjort på flera dagar buhh:( Sen gjorde vi inte mycket mera allså..

Tisdag:
Var iallfall hemma från horpraktiken :O inge kul och mådde inge bra pågrund av det som hänt, så jenny kom över ett tag och gick rykten om att linus hade blivit släppt:O Plötsligt ringde det på dörren o mamma bara vem är det jag bara det är väl bosse som vanligt???
O vem stod utanför dörren?:O jooo min älskling blev superglad och bara kastade mig på honom hihi (A)
vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0