Robin/Sjögestad

Tjenare tjenare =)


Då är klockan nu;02.31 och jag sitter/ligger nu i sängen brevid Linus. Är ett jävla liv som vanligt hos våran granne över oss:S dunkar musik nu, jävla svartskalle som verken kan svenska eller engelska:s vikket folk säger jag bara haha. Ajja hoppas inte robin vaknar bara, som han redan gjort en gång. Var riktigt skönt den dagen då snuten kom och plockade med honom, fasen vad tyst och skönt det blev där uppe då allså hahaha :D ajja nog snackat om det =)

Hoopp som sagt kan inte sova då som vanligt:s har vänt på dyngnet totalt, sen som vanligt börjar man väl la få tillbaka sitt sömnproblem :S Kuuul eller inte allså, vill inte få tillbaka det igen nu när jag ska börja jobba och grejer ... ajja jag hoppas att det löser sig snabbt iallfall..

Igår:
Då kom Robin hit då vetefan vad klockan var hon var väl iallfall typ 12.00. Så Kim och hedda var här snackade lite skit och drack lite kaffe :) Kors i taket att ingen av oss tjafsar eller bråkar haha. Men kan ju hoppas att det fortsätter på denna nivå iallfall vore skönt :)
Efter det lekte robin lite här inne, sedan gick vi ut i lekparken gungade pratade med grannan eller dom tjatade och ville att vi skulle komma över till dom senare på kvällen typ, men det hade vi ingen större lust med. Gick hem igen käkade lite och sedan blev det att gå ut igen, blev då att gå ner till sjön leka med athena och även med robin, Var hemskt att vara där bnere efter drunkningsolyckan som var där för inte alls länge sen:/
Dom hade skrivit så fint på bryggan och i sanden om den 13-åriga pojken som dog.

Efter det gick vi hem sen har vi bara tagit det lungt. spelat lite spel och robin tittade på och tyckte det var jätte kul..

Idag:
Hmm som sagt det har ju bara varit ny dag i ca 2 timmar och 40 min nu hahaha. Men på denna lilla tiden vaknade Robin och han vägrade somna om :( så han fick sitta uppe hos oss i typ 15 min och se på tv, sen var det någon som började skriva till mig på msn, så gick till min dator. Och så var det lilla Figge :O blev helt paff o superduper glad så snackade med honom och ringde även honom och snackade lite skit. Riktigt orolig över dig allså !

Så blir att föröska sova snart, för ska gå upp klockan 08.30 och fixa till mig och sedan ta 10 bussen in till Norrköping och sedan hoppa på tåget vidare till Vikingstad sedan plockar figge upp mig så åker vi vidare till sjögestad:)
Ska bli skönt att träffa dig, har lite och prata om som sagt ! Så blir det att se film med, sen får man se när fasen man kommer där ifrån hehe...

Ajja nu ska jag ta och dra mig då :)

Puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0