Norrköping/Linköping

Tjooo!

Då är Klockan just nu då : 02.20 då. Sitter nu äntligen vid min egna dator i Finspång då =)
SÅ jäkla skönt att få den fixad nu till slut efter massa strul och krångel med den hehe.
Först hittade vi inte skivorna till vista, sen tog det tid att ladda ner, när det väl var nerladdat vista så funkade
inte vista som det skulle :S Men sen fick vi tag i blomster så fick en skiva utav honom :)
Men då ville inte datorn ominstall datorn pågrund av att datorn var kopplad till Tv:n,
så blev att åka hem till mamma idag och hämta dataskärmen och grejer så nu är datorn fixad och så :)

Idag:
Blev att man åkte in till stan idag då, träffade min lilla favvo tjej som vanligt då (jenny) drog på stan ett tag rå, sen drog vi itll Gud Vad Gott och käkade pizza MUMS =) Efter det gick vi igenom stan, sen fick vi för oss vi åker till Linköping =) Drog till Linköping åkte till SKäggetorp för att bara gå runt där, sen åkte vi til Konsär och Kongres och träffade Eltan och Bullen, satt och pratade där en stund sedan drog vi till Eltan satt där pratade lite, sedan blev det att gå ner till rese och ta tåget hem.
Och väl nere på resecentrum träffade vi då Timmmy:D
Drog hem till mamma och hon bjöd på en massa skit, var kakor godis damsugare och gud vet vad:O
Sen tog vi oss en Cider såklart ! =) ddet satt fint allså :O=)

Igår:
Igår åkte jag in till Norrköping till lilla mammsi då =) Gick till apoteket och hämtade ut mina P-iller sedan åkte jag och mamma ut till Maxi gick runt där ett tag sen köpte vi en Kalender jag kan ha så jag vet hur och vilka tider jag ska jobba:) och fick även nua DVD-brännskivor till datorn hihi (A) ibland är hon världnes ängel min lilla mor:D

Ajja nu orkar vi inte skriva här mera:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0