Länge sen man skrev här

Tjaaabbbaa

Det var ett bra tag sen man skrev här då :O Dålig stil av mig allså hehe..
Har väl inte hänt något speciellt eller så mycket heller. Har varit mycket eller tpy varje dag med Jennt =) Har festat och bara tagit det lungt kollat film och sånna saker :) varit trevligt det :)

Och lilla Athena växer så det knakar om det, hjälp vad tiden går fort, lite för fort allså... Sen har man väl mera eller mindre bestämt sig om att kanske börja i skolan igen, börjar ju i Coffes klass då, kan la vara lite småkul iallfall.
Fått hem Athenas nya halsband med nitar på med, så jävla grymt fint allså :) Men lite stort för henne än, men det växer hon nog i nu under sommarens gång.

Så har man träffat en gamal polare i Finspång för någon vecka sen, och även han har ju skaffat sig en vovve en dalmatin som nu är 9 månader, så var grymt kul att träffa han bada hundarna och såna saker...
Hmm kan man skriva mera om då? :O

Torsdags:
Var man på ungdomsmottagningen och skaffat sig ett recept på¨p-iller så som man kanske ska börja med nu efter sommaren då...Sen efter det kom Björn och hämtade mig och Jenny mycket trevligt att träffa han igen, var skit länge sen typ 1 år sen :O lite synd det :( Ajja efter det drog vi upp och lämnade av jenny så åkte jag och björn och hämtade en Tv som vi lämnade hos honom sedan..Sen bytte han bil för min skull med (A) det var lite gulligt iallfall, så vi fick åka cab istället :) plockade upp björns polare sen drog vi ut mitt ute i ingestans slog upp en eld drack och snackade en massa skit, riktigt trevligt :) roligaste kvällen/natten/morgonen på väldigt länge :)

Sen kom man hem på fredagmorgonen vid en halv 7-7 haha, snacka om fuller bakis och trött man var :O usch...


Sen är det la lite siså mellan mig och Linus :( Men kan inte göra slut kan verkligen inte det:( Älskar dig för mycket för det.. Vill att det ska vara vi, men om det blir så som det blev nu så kommer det inte funka:( Och då får jag göra det andra valet som jag verkligen inte vill :( buh. Men vad som än händer kommer jag att älska dig !

Men han är iallfall påväg nu och hämta robin, tvingade honom till det! för vill inte att robin ska få lida av att det inte är riktigt bra mellan mig och linus ! Tycker att linus ska vara med robin då hur han än mår ! Vill inte att dom ska glida isär mera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0