Etuna zoo

Tjenare tjenare

Fredags:
Då vaknade man då tillsammas med Jenny Stefan och så klart lilla vovven Athena :) Blev att vi städade lite tillsammas typ, senare på kvällen drog jag älsklingen och Robins(lsklingens son) till min mamma och sov där den natten :)
Men innan vi somnade så åkte vi ner till Mcd i stan tillsammas med jenny :)
Sedan blev det hem till mamma igen, o robin ville inte sova :( Men han fick vara uppe och satt och kollade på tv tillsammas med bosse och mamma :)

Lördag:
Kl:09.00 bar det av till E-tuna Zoo :) Var riktigt kuul allså :) Perfekt dag allså. Var jätte fiint väder även fast dom gått ut med att det skulle bli rengn och grejer :S Så vi gick runt och kollade på alla djuren åkte ett tåg runt zoo parken åt god mat, mamma betalade allt så snällt av henne :) Efter det drog vi till ett ställe där vi inte hade varit där robin fick klappa en liten häst chettis ponny ett litet föl var det :) skit gullig, sen vid än sådär 18.00 tiden åkte vi hem igen :) Och robin somnade jätte fort :)

Söndagt:
Blev att jobba då rå, men fick sluta tidigare så åkte hem och var social med jenny för killanra var ute som vanligt hehe :)

Idag:
Idag var jag och pojken nere på byn och handlade ny hundmat och lite mat till oss själva:) Efter det blev det att tvätta lite först, sedan fick jag och jenny för oss att baka blev kladdkaka och vaniljdrömma i choklad:D MUMMS :D
Sen gick vi ner och började småstäda i jennys och stefan lägenhet :) det behövdes kan jag lova :O
Så just nu tvättar vi massa jävla klder :O guud hel badrummet fullt :O trodde inte 2 killar kunde ha så mycket kläder hahaha. men men :P

Nej nu ska jag dra mig :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0