Norrköping idag

Tjenare tjenare =)

Jahopp då har vi alla vaknat då, Jag Pojken,Robin,Steffe och Jenny. Inte för att vi sovit så mycket hehe i natt då, grabbarna kom hem vid typ än 04.00 imorse haha:P Och jag och jenny har föröskt att natta Robin hela natten, men han ville inte sova :/ Jobbigt för honom med hostan och värmen :/ Usch usch är ju så man lider med honom.

Annars idag blir det något väldigt lungt =) Jag Älsklingen och Robin ska åka till Norrköping för att sova där i natt, sedan imorn blir det att åka till Eskelstuna zoo tillsammas med Älsklingen och Robin :) SKa bli kuul, synd att det tydligen ska bli dåligt väder :( Buhhh..

Så stefan och Jenny ska ha lilla Athena och även ha våran lägnhet :) Så skönt att veta att någon vaktar den hehe :D

AJja ska dra mig nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0