Bilträff/Robin här igen =)

Tjenare !


Hopp då var det Söndag idag då,. Men ska väl ta och skriva lite vad som hänt och så :)


Igår (Lördag)

Då blev det att ta det lungt :) Tills Linus och Stefan kom med att vi har fixat bil så vi drar på bilträffen :)
Så man blev ju super glad för det:) Sen senare fick man sms från lilla figge att han skulle dit:D
Och så klart att man blev ännu gladare hehe :D
Hmm så vi åkte till mamma till en början jag Linus Jenny Stefan och Martin :) Lämnade lilla athena där då,
Sen bar det av att käka lite på Mcd vid Sthlm-rondellen MUMS:D
Åkte runt ett vara sedan åkte vi till bilträffen :) Kollade runt lite figge och jocke kom fram och snackade skit :)
Senn umgicks man med figge och jocke hela kvällen typ hehe :) Var riktigt trevligt även om jag fick mina ryck ett par gånger på figge :O Förlåt (A)    Sen fick man lite ensam tid med Lilla figge med så gick runt och pratade lite skit med honom, behövdes kan jag lova :O Var skönt allså:D

Idag:
Idag kom lilleman hit då (robin) Så nu ska vi ha honom 1 hela vecka :) Se vad man ska hitta på med honom då, eftersom att man jobbar hela veckan förutom på torsdag då.
Kanske blir sjögestad idag med om figge hör av sig:)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: LINNEA KEEN

oj

2009-08-07 @ 17:01:36
URL: http://alittlebitoflinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0