Då har man skaffat sig en blogg då =)

tjenare mittenbena :)

Jahopp då har man gått och skaffat sig en sånhär såkallade blogg då :)
Just nu siter man i sängen och bara glor in i Tv:n medans min pojke ligger och sover och försöker hålla om mig samtidigt :) gulligt värre <3

Annars idag har man lekt med Jenny hela dagen :) Sprungit på stan med Nicke och Jenny :) Käkade även en smarrig Big Mac på Mc donken :) Så har man lagat en fiin middag med min jenny :) Till pojken och mig med tända ljust :) blev ritkigt mysigt :)

Så har man ju så klart saknat pojken nått extremt mycket då han varit i Tyskland sen igår kväll  :( Men bäst av allt var ju att han tog med sig lite dricka hem till mig :) så snällt av honom :)

Men ska kila nu upp tidigt imorn ringa runt sedan blir det flytt :)

// Sofia

Kommentarer
Postat av: Adina

Kul att du skaffat blogg gumman!! :)

2009-02-07 @ 22:04:14
URL: http://moxtrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0