RIP

tjenare tjenare :)


Älsklingen åkte hem igår då, så kom jenny till mig :) blev lite party party drog sedan på förfest hos pojkarna :D det var riktigt kul allså:D Sen blev att ta taxi vidare ner till Otten :D Blev jävligt lyckad :D

Jag och jenny: idag kan inget förstra inget !
Nägra minuter senare får vi ett samtal: fisken är död !
Vi vägrade inse det och kom med förklaringar det är ett rykte, han vågar det aldrig
och massa !


Sitter just nu tänker på dig vännen, hoppas du har det bra där uppe bland dom vita målnen ! Ska tända ett ljus för dig sen enbart för dig och ge alla mina tankar till dig för ett tag.
Både du och jag vet att våran kontakt var usel nu på senare tid, men jag vet att du alltid fanns där.
Även om du själv inte mådde så bra, vf sa du inget? varför bad du inte om hjälp för?
Vi äkta vänner ställer upp till 100 !

Önskar jag kunde få sagt hej då få se och höra ditt vackra skratt !Och få en såndär härlig underbar kramt utav dig ! usch det är hemskt :( Saknar dig så det gör ont, har tänkt mycket på dig på senare tid och täkt höra av mig. Men har aldrig blivit av :(

Lovar dig rickard jag ska göra klart låten, om det är så det sista jag gör ! Jag har lovat dig det, och jag lovar det jag säger !
Hehe vet att du blev så glad av den och tyckte det var jätte kul hehe :D Och det är ju en rätt rolig text ju hehe :D


Ska upp till silveringen typ eller guldringen vid 17.00 typ kolla på lägenhet, mycket minnen! Blandade känslor kommer rusa fram och tillbaka i min lilla kropp


måttbandet saknar sig fisk massor.   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0