Möte/träning

tjenare tjenare :)


Klockan är just nu 02.50, och som vanligt att man inte kan sova, så kom man precis på när man satt och spela, har glömt och skriva blogg för gårdagen :O Ajabajja :P

Igår:
Blev att sova länge igår med:D Sååå jäkla skönt var det att för en gångs skulle på 2 nätter kunna få en hel natt sömn och kunna sova ut länge med skönt skönt :)

Blev sedan att åka ner till rese på dagen och träffa älsklingen där :) drog senare vidare upp mot stan till min gamla skola och lämna in lite böcker. Dom fårgade om jag skulle sluta och varför sen även att dom tyckte det var väldigt tråkigt och synd. Men sånt är livet nu, orkar man inte skolan så gör man inte.

Blir att gå och läsa omvårdnad eller vad det heter sen :D Älskar det jobbet allså :) Iallfall det lilla jag fått prova på :) Skulle även villa testa på barn med :) men får väl se hur det blir med den saken :)

Efter man lämnat in böckerna blev det att dra sig till Arbetsförmedlingen på möte, men nej då skulle man vara någon annan stans :S folkuniversitetet typ:s hade inte en anning om vart det låg fick vägbeskrivning dit, så gick dit från andra sidan stan till andra delen av sidan av stan, ringde upp dom jag skulle sitta på möte med, men dom sa att dom hade flyttat för 2 år sen o att AFvetat om det :S Så blev att man fick boka om mötet så man har det på fredag kl 10.00 :S ajjja

Sen blev det hem och ta det lungt se en film och lite sånt:D sedan blev det träning för min del :) varade inte så länge då jag inte kände mig så speciellt bra :( usch men fick min nya klubbtröja idag :) men ska fixas i mindre storlek men blir och ha den nu under helgen bara :)

Blev hem sen efter det och kolla mera film :D


Idag:
Idag blir det väl att fixa lite i rummet och med datorn som jag håller på och rensar osv, eftersom jag ska install om den osv :S kul eller inte.
Sen får man se om älsklingen kommer hit och sover eftersom han ska med mig på mötet på fredag:)


Men nu ska jag dra mig :D

Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0