Jenny idg

tjenare tjenare =)


Sov länge idag, kändes som man förtjänade det och behövde det med för den delen :)
har träffat Jenny benny idag med :) Tog oss ett varv på stan gick runt där som idioter haha:P
Hade inget och göra drog till Klocket och sedan åkte vi tillbaka til lstan igen :)

Blev MCD MUMS:D inget ovanlgit (A)
Efter det blev det hem och börja skriva CV :S borriiing eller nått har bara mitt personliga brev kvar nu, skönt det kan jag lova :S men får ju handskriva allt eftersom min skrivare har slut på bläck :/

Sen blev det att träffa jenny igen efter man var klar med sitt CV och nu sitter man har och filurar som vanligt hihi :D

ska ta och dra mig nu :P


byyyeee:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0