Dåliga & bra minnen

Tjenare

Jahaaa nu sitter man här i sin ensamhet då... Lyssnar på en massa gammal musik allså. Får en och tänka på en massa minne både dåliga och bra minnen, man vet inte riktigt om man ska skratta gråta eller vara glad, det som har hänt har hänt =( Men sånt är livet tyvär, önskar att vissa saker inte hade hänt ärligt talat... Men tyvär kan man ju inte spola tillbaka den tiden... Allt från typ 06 vill man bara ta bort allså, allt med idioten eller dom 2 idioterna rättare sagt. Men men sak samma nu, nu ska vi inte deppa ihop här haha :P

Men iallfall sitter här med lilla vovven brevid mig, killen är ute på promenad med grannen :)

Senare idag blir det att jobba lite på mormors jobb så man får lite pengar, och så kanske man får en liten större chans att få sommarjobbet där, men hon som fixade med skiten skulle göra typ allt för att få ihop ett par veckor åt mig :) Så man kan tjäna ihop några slantar:)

Sen blir det att försäkra moppen med och kanske åka ut och hämta den med om man hinner med det så klart...

Blir och dra sig från datorn snart och gå och lägga sig, ska fan upp typ 5 halv 6 på morgonen och ska sedan med halv 7 bussen :O

Igår:
Men igår så var iallfall grannarna här som vanligt va ute med hunden tog en promenad jag och sara då var riktigt skönt :) Sen så glodde vi lite film och killarna har varit ute vid bilen och slipat lite på den tror jag osv :) hoppas den blir bra allså


bilen under renovering


Älskar min pojke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0