storstädning igår o idag

Tjenare !
Jahopp finns inte så mycket och skriva om idag då, mera än att jag har sovit till en typ 13.00 vaknade upp av att grannparet var hos oss och tog sig en kaffe och snackade lite skit :) Gick sedan ut med lilla vovven med...

SÅ har man skurat gloven med här hemma för att hunden inte riktigt är rumsren än hehe :P men man får hoppas att den blir det snart allså. vore jävligt skönt :)

Och nu fick jag precis ett sms från ida från skolan att jag ska på möte imorn eller på fredag angående min skolgång :O hmm får la se vad dom har att säga allså... men får hoppas att det går bra =)

Igår:

Igår storstädade man hela lägenheten kan jag lova. moppa golvet 5 gånger i sovrummet pågurnd av lilla vovven som hade pissat haha :P men men sen moppade man ju i alla andra rum med 2 gånger i vardera :) duktig flicka man är (A)
Sen damsög man med och flytttade om lite på möblerna o fy fan vad skit det låg där kan jag lova :O... sen så diskade man tvättade av vid fönstrena i badrummet i köket i sovrummet o så :)

Va fan sista gången jag städade kan jag lova :_O fy fan allså... Efter det stack jag hem till grannen hjälpte henne med disken och hennes städning :) skulle målat om rummet till hennes son men blev inte så :/


valpen athena
Vovven athena som är ute i det gröna grästet!

Kommentarer
Postat av: ninni leknes

så söt hund,

vad är det för ras? :)

2009-04-23 @ 10:55:30
URL: http://ninnileknes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0