Skolmöte idag

Hej på er alla =)

Jahopp då sitter man här som vanligt då, är ensam hemma just nu. Killen och grannen är ute på en promenad ner till macken och sedan ner till centrum för att hämta ut pengar. Sara var här nyss med, men hon drog precis =( Satt och snackade om en hel del, känns skönt att prata ur sig ibland faktiskt....


Idag var man iallfall på det där förbannade mötet =(  Hmm gick ju inte som förväntat men ändå förstod jag. Troligen kommer jag få gå om 2an :/ men hon skulle se om jag kunde gå upp till 3an fast jag läster ikappt allt från 2an på samma gång. Men får väl se vad dom säger om det. Annars hoppar jag skolan totalt o gör något annat istället....

Blir möte igen den 22 april med rektor mentor o massa annat jävla folk :S skit kul, o dom vill sätta mig på praktik och grejer på skolan i cafeterian:S aldrig i livet haha :O !!!!
skolan


Sen har man varit hemma hos mamma packade med mig lite kläder som jag tog hem till mamma från förra flytten, hämtade schampo och lite annat skit med =) .....

Igår:

Hmm var ju "lill lördag" igår då. Så linus tog sig ett par öl tillsammans med grannarna då... slutade ju skit bra eller inte pågrund av en viss person :/ men men... säger inget mera... Ibland undrar man vad folket tänker med allså!!!!! Blir fan så jäkla sne på folk..

Så blev det tjafs mellan mig o pojken pågrund av det med, men är glad att det fixade sig iallfall, för visste att han skulle ångra allt dagen efter...



O imorn
kommer lilla robin hit med =) Och han stannar hela långa helgen hos oss =) blir att käka pizza imorn och sen på lördag blir det att grilla och söndag blir det att fira robin med linus släkt i linköping =) robin börjar bli en stor pojke,    Linus son robin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0