Köpt valp =)

tjenare tjenare mitten bena... det var ett bra jävla tag sen man skrev här :O Men förlåt ellerm nått;9 inte riktigt haft tid eller ork till det... Men nu börjar vi få iordning på lägenheten iallfall, går sakta men säkert men men. Har köpt lite nya grejer och så till den :) Sen har vi börjat haft robin varannan helg nu :) så roligt det faktiskt :) Så har vi gått och skaffat en liten vovve:) Rottis/dobelman/schäfer blandning :) som är född 22 jan 2009:) så jätte gullig en liten tik som heter athena :) Men just nu sitter jag pojken lilla vovven och robin hos min mor i norrköping:) Hmm vad finns det mera att skriva då? joo jag har ju tatuerat mig med :) flera tassar på magen sen blev det en fjäril på skuldran :) najjs najjs Och så ska vi köpa bajsunge(kattunge) i mitten av maj som vi redan har tingat :) Men nu ska man ta o dra sig :O o måste fan i mig fixa tull den här bloggen någon dag, när jag vet hur man gör haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0