kl är:03.10 kan inte sova:/

tjenare tjenare =) hopp klockan är just nu 03.10, har legat i sängen sen typ 01.00 och bara vriti och vänt mig hela tiden:s är orolig för något, ligger och tänker på allt möjligt, skit jobbigt allså :7 och vet inte ens varför jag gör det heller, och varför jag är så orolig:( men kan la vara för den där förbannade mensen jag får när som med:/ kan ju alltid hoppas, var såhär förra månaden med ungefär runt detta datumet med... (har som sagt lagt av med mina p-iller jag käkade och pågrund av dom har jag inte haft mens sen jag vet inte hur många år tillbaka) så är allså inte van vid att ha skiten längre hehe men men:P blir la och gå in o lägga sig snart :) .... idag blir det att åka hem till lilla mamma i norrköping tror jag och hälsa på henne:) och kanske även hämta hem moppen från landet med :) älskar min pojke massoor //sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0